0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » اهمیت بروزرسانی سایت

اهمیت بروزرسانی سایت

تاریخ:16th می 2017
پشتیبانی وب سایت
0
2274

منظور از بروزرسانی سایت، نگهداری و پشتیبانی سایت است. یعنی افزودن محتوای جدید و ویرایش محتوای قدیمی  وب سایت . در واقع با بروزرسانی سایت به آن حیات می بخشید. اهمیت بروزرسانی سایت با اهمیت سئو سایت رابطه ی مستقیمی دارد و قطعا شما برای افزایش بازدید و جذب کاربران بالقوه خود نیاز به بروزرسانی و بهبود سایت دارید تا با جلب اعتماد موتورهای جستجوگر رتبه ی سایتتان را بالاتر ببرید. بروزرسانی مرتب وب سایت به موتورهای جستجو منبعی از مطالب تازه با اطلاعاتی جدید برای درخواست های جستجو ارائه می دهد. به عبارت ساده ؛ اگر شما وب سایتتان را به طور مکرر با مطالب با کیفیت بروزرسانی کنید، موتورهای جستجو به سایت شما علاقه مند خواهند شد.

 موتور های جستجو بروزرسانی منظم را دوست دارند و  توجه ویژه ای به محتوای سایت دارند. و اگر سایت خود را آپدیت یا بروزرسانی نکنید و از محتوای مفید استفاده نکنید، ممکن است دچار تنزل رتبه بندی در جستجو ها شوید. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم که همیشه سایتتان بروز و امار بازدید بالایی داشته باشد . تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بروزرسانی محتوا سایت

تولید محتوای تازه به صورت هدفمند

سعی کنید برنامه تولید محتوای تازه را به طور مستمر برای سایت تان داشته باشید. محتوای جذاب و با کیفیت در ساعات مشخصی درسایت درج کنید.  همان طور که در مقاله اهمیت محتوای تازه هم اشاره کردیم نیازی نیست هر ساعت مطالب را بروزرسانی کنید بلکه برنامه منظمی رو در طول هفته برای این کار مشخص کنید و به بهبود و بروزرسانی مطالب بپردازید . برای محتوای تازه ی خود از کلمات کلیدی مرتبطی استفاده کنید که رقابت کمتری دارند و یا کلماتی که در نتایج صفحه ی اول گوگل تغییر می کنند را شناسایی کرده و محتوای مناسبی متناسب با آن کلمه ی کلیدی بنویسید. با درج محتوای منظم و با ارزش در سایت موتورهای جستجو را به سایت خود علاقه مند خواهید کرد که این خود باعث افزایش اعتبار سایت و به دنبال آن افزایش رتبه را خواهد داشت . مسلما کاربران در سایت هایی که محتوای بی ارزش و یا تکراری داشته باشند ماندگار نیستند و همین باعث افت رتبه بندی خواهد شد .

 محتوای تازه برای محتوای قدیمی

گاهی اوقات ممکن است صفحه ی مشخصی از سایتتان با یک یا دو کلمه ی کلیدی رتبه ی بالایی داشته و بعد از مدتی جایگاه خود را از دست بدهد. در این صورت با بروز کردن محتوای آن صفحه و تولید مطالب تازه، آن را به جایگاه قبل باز گردانید. این کار می تواند شامل اضافه کردن یک متن مفید و مرتبط با موضوع صفحه، در حد یک پاراگراف باشد. البته متنی که کلمات کلیدی مد نظر را در بر داشته باشد. گاهی اوقات با اضافه نمودن امکان نظر سنجی در پایین صفحه می تواند رتبه ی خوبی در گوگل کسب کرد. اما اگر این نظرات شامل نظرات هرز توسط خود صاحب سایت باشد، تاثیر عکسی برای گوگل خواهد داشت.

اغلب پس از مدت زمانی احتمال دارد امکان بروزرسانی و افزودن محتوای تازه به صفحه موجود نباشد، برای حل این مشکل می توانید مطلب جدیدی را در رابطه با آن موضوع نوشته و صفحه قبلی رابا کد ۳۰۱ به آن ریدایرکت کنید. این عملیات برای سایت هایی که در زمینه ی دانلود نرم افزار کار می کنند و نسخه های بروزی از آن ها را ارائه می دهند، می تواند مناسب باشد.

بروز رسانی تصاویر

همان طور که می دانید وجود تصاویر زیبا و مرتبط در سایت باعث جذابیت وب سایت شده و بازدید کنندگان ممکن است زمان بیشتری را در سایت سپری کنند. از این رو برای کسب رتبه بالا و رضایت کاربران باید عکس های خود را بروز کرده و صورت بهینه سازی شده در سایت قرار دهید. به خصوص اگر شما از گالری تصاویر در سایت خود استفاده می کنید، این روش، امر بسیار مهمی می باشد.

توجه داشته باشید که بروزرسانی سایت های مختلف با توجه به نوع مطالبی که دارند، با هم متفاوت هستند . مثلا یک سایت خبری باید همیشه محتوای بروز و جدیدی را در سایت خود قرار دهد، در صورتی که شاید یک سایت تجاری یا صنعتی احتیاج به بروزرسانی روزانه یا هفتگی نداشته باشد. بنابراین با توجه به اهداف کارفرما و هزینه های آن، حساسیت شما نیز نسبت به اهمیت بروزرسانی سایت تغییر می کند.

و در توصیه ی آخر باید بگوییم که با اضافه نمودن متن های جدید به مطالب ، عکس ها، ویدئو ها و گرافیک سایت و همچنین رعایت نکات سئو از جمله درستی و صحت لینک ها می توانید سایت خود را بهینه و بروز کنید.

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

مطالب مرتبط

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی محتوا را چه کسی انجام می دهد؟

بهینه سازی محتوا را چه کسی انجام می دهد؟ متخصص سئو یا نویسنده محتوا سئو و بازاریابی محتوا با هم همپوشانی دارند، اما همچنان مباحث جداگانه ای هستند. بازاریابی محتوا و سئو در عرصه بازاریابی دیجیتال خیلی به هم نزدیک هستند، اما در روش انجام کار با هم تفاوت دارند. قطعاً نقاط مشترکی بین بازاریابی […]

نبایدهای سئو

نبایدهای سئو وب سایت   هنگامی که می خواهید یک وب سایت سئو پسند طراحی کنید ، باید ها و نبایدهای بسیاری وجود دارد. در این میان نبایدها و بایدهایی مطابق با راهنمای وبمستر گوگل است که لیست زیر شامل تعداد از نبایدهایی است که توسط گوگل پیشنهاد شده اند.   ۱- کاربران خود را […]

آموزش استفاده از تگ های heading

آموزش استفاده از تگ های Heading

چطور از تگ های Heading استفاده کنیم ؟   تگ های Heading همانطور که از اسمشان پیداست ، برای عنوان ها ، زیرعنوان ها و  تیترهای موجود در متن استفاده می شوند. همچنین این تگ ها میان وبمسترها به عنوان تگ های هدر HTML ، تگ های هدر و تگ های هدر سئو ، شناخته […]

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟

بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟   زمانی که در مورد تبدیل صحبت می کنیم به این معناست که بازدیدکننده ای که سایت شما را مشاهده می کند دقیقا همان کاری را انجام دهد که شما از آن انتظار دارید. اما این عمل چه خواهد بود ؟ این عمل می تواند ثبت نام برای خبرنامه ی […]

ارسال دیدگاه

*    

*