0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » بازاریابی با موتورهای جستجو

بازاریابی با موتورهای جستجو

تاریخ:20th آگوست 2016
پشتیبانی وب سایت
0
2378

SEM (Search Engine Marketing) به معنای بازاریابی با موتورهای جستجو است که یکی از مهمترین بخش های آن سئو و بهینه سازی سایت می باشد و هر چه یک سایت بهتر بهینه سازی شده باشد جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب خواهد کرد و بازدید کننده های بیشتری جذب خواهد کرد. بخش دیگر بازاریابی موتورهای جستجو PPC یا تبلیغات کلیکی هستند که به ازای هر کلیک روی تبلیغ از بودجه تبلیغ کننده کم می شود و یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات می باشند.

امروزه کسب رتبه بندی در موتورهای جست و جو برای کسب و کار هاب آنلاین به عنوان موضوعی مهم مطرح می شود و در واقع رتبه های بالاتر به فروش بیشتر تعبیر می شوند. برای ارتقای کسب و کار همواره باید جایی حضور داشته باشید که مشتریان بیشتری در آنجا باشد ، اگر شما صحنه را خالی کنید و آنجا نباشید بدون شک رقبا جای شما را پر خواهند کرد. بدین ترتیب رقبای شما هر روز جایگاه بالاتر و البته فروش بیشتری بدست خواهند آورد و شما هر روز به جایگاه پایین تری منتقل خواهید شد .

بازاریابی موتور جستجو شامل فعالیت های مختلفی می باشد که از مهمترین و موثرترین آنها ، سئو یا بهینه سازی سایت است. اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید حتما وضعیت سئو خود را در موتورهای جستجو بررسی کنید و مطمئن شوید که از جایگاه خوبی نسبت به رقبای خود بهره مند هستید . سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود. در حقیقت مهمترین بازدیدکنندگان سایت شما موتورهای جستجو هستند و قادرند صفحات سایت شما را با توجه به وضعیت ساختاری آنها در جایگاه مناسب به کاربران نمایش دهند.

بهینه سازی سایت به معنای به کارگیری شیوه ها و اعمال تغییرات ساده و کارآمد در سایت است که تاثیر فوق العاده ای در افزایش رتبه بندی سایت در نتایج جستجو دارد. حضور پر رنگ در موتورهای جستجوی مهم و پر استفاده و بایگانی هر چه بیشتر صفحات سایت در آن ها و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو افزایش بازدید و درآمد کسب و کار را در پی خواهد داشت.

همانطور که گفتیم سئو (SEO) بخشی از بازاریابی موتور جستجو یا SEM است و سایتی در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو موفق خواهد شد که سئو خوبی داشته باشد یعنی شما ابتدا سایت را بهینه سازی کنید و بعد از هر روش دیگر برای بدست آوردن مشتری از موتورهای جستجو تمرکز کنید. در بازاریابی موتورهای جستجو از امکاناتی مانند گوگل اد وردز (Google Adwords)، بینگ ادز (Bing Ads) و مایکروسافت ادسنتر (Microsoft adCenter) و تبلیغات کلیکی استفاده می شود که در حال حاضر بزرگترین فراهم کنندگان بستر بازاریابی موتورهای جستجو به شمار می روند.

شاید باورش کمی سخت باشد اما امروزه سایت های بسیاری هستند که از گوگل دارمد های میلیونی کسب میکنند و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع متخصصان سئو همواره با استفاده از تجربه های خود و آگاهی از آخزین تغییرات الگوریتم ها و پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو رتبه و جایگاه سایت را بهبود می بخشند.
واقعیت این است که امروز برای کسب درامد از دنیای مجازی باید در موتورهای جستجو محبوب باشید و رتبه خوبی داشته باشید تا بازدید کننده را به راحتی به مشتری تبدیل کنید . بنابراین پیدا کردن یک موضوع یا کلمه کلیدی که شانس موفقیت در ان بسیار زیاد است صرف وقت و هزینه برای بهینه سازی سایت شما بر روی این هدف به مراتب راحت تر و بیشتر برای شما درامد زایی خواهد کرد.

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

مطالب مرتبط

آپدیت های الگوریتم های گوگل

رفتار مناسب با آپدیت های الگوریتم های گوگل

چگونه در مقابل آپدیت های الگوریتم های گوگل رفتار کنیم؟   گوگل به طور مداوم در حال تغییر الگوریتم هایی است که در رتبه بندی صفحات وب از آنها استفاده می کند. معیارهای که در گذشته کارهای بزرگی انجام می دادند، امروز می تواند آغاز کننده یک ضربه پنالتی باشند. بهینه سازی موتورهای جستجو و […]

رسانه های اجتماعی و سئو

بخش دوازدهم آموزش سئو (رسانه های اجتماعی)

بخش دوازدهم : رسانه های اجتماعی (Social Media)   تاثیر شبکه های اجتماعی و بهینه سازی آن ها را در افزایش و ارتقای جایگاه وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو را نمی توان نادیده گرفت . با فعالیت هدفمند در جامعه مجازی می توان راحت تر و نزدیک تر با مخاطبان و مشتریان ارتباط […]

صفر تا ۱۰۰ تحقیق کلمات کلیدی + ۱۴ ابزار کیورد ریسرچ رایگان و پولی

هر فردی در نهایت کسب و کارش را گسترش خواهد داد و تحقیق کلمات کلیدی مناسب کسب و کارش انجام خواهد داد و شما سرانجام نیاز به پیدا کردن کلماتی خواهید داشت که برای کسب و کار شما جواب دهد اما مهمترین بخش در باره یک کلمه کلیدی این است که دید خودتان را درباره […]

فاکتورهای معماری سایت در سئو

فاکتورهای معماری سایت در سئو

اهمیت معماری سایت در بهبود سئو   یکی از فاکتورهای موفقیت سئو درونی وب سایت ، سئو معماری سایت است. ساختار مناسب سایت می تواند به تلاش های دیگری که برای سئو سایتتان انجام داده اید، کمک کند و این در حالی است که ساختار نامناسب می توانند تاثیر تمامی تلاش های شما را کاهش […]

ارسال دیدگاه

*    

*