0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » تاثیر سئو در افزایش درآمد وب سایتها با سئویار

تاثیر سئو در افزایش درآمد وب سایتها با سئویار

تاریخ:3rd سپتامبر 2017
پشتیبانی وب سایت
0
4209

اگر شما صاحب  کسب و کار کوچکی باشید و یا احتمالا تازه کار ، حتما با توجه به شرایط کنونی ،که اینترنت و فضای مجازی نقش مهمی در زندگی عموم مردم ایفا می کنند و اکثر مردم در وب به دنبال رفع نیازهای خود هستند. یکی از خواسته های شما جذب افراد بیشتر به سایت و خرید از سایت شماست که در ادامه شما را با نقش سئو در فروش آشنا می کنیم .

شاید سوال شما این باشد که چطور باید این کار را انجام دهید؟ نمیدانید؟

بله شما می توانید با ایجاد بخش روابط عمومی یا درشبکه های اجتماعی مختلف از هزاران هشتگ مرتبط با  نیازهای کاربران استفاده کنید و شاید گزینه های دیگر. ولی ما توصیه میکنیم  اگر به دنبال روشی تضمینی برای رشد کسب و کار خود هستید همه روش های دیگر اینترنتی را کنار بگذارید و فقط بر روی افزایش رونق کسب و کار خود با کمک سئو که روشی جامع  است تمرکز کنید. تردید نکنید این روش موجب رشد شما خواهد شد.

برای پی بردن به میزان تاثیر سئو در افزایش فروش سایت خود با سئو یار همراه باشید.

 

اهمیت سئو در افزایش فروش:

درمورد اهمیت سئو بر افزایش فروش کافی است که بدانید آمارها نشان میدهند بیش از ۸۵% کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب ­سایت­ ها هدایت میشوند و ۵۰% از آنها  همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری می کنند. بنابراین بهینه سازی سایتتان برای موتورهای جستجو تاثیر زیادی بر ارتقاء رتبه سایت  شما در نتایج جستجو  و معرفی کسب و کار شما خواهد داشت.

در واقع برای موفقیت وب سایتتان ، باید تعداد بازدیدکننده ها افزایش یابند. در این صورت برخی از بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار شما تبدیل شده و موجب افزایش فروش اینترنتی شما نیز می شوند. به همین دلیل است که سئو و بهینه سازی وب سایت در کسب و کارهای اینترنتی ضرورت پیدا می کند.

برای بهینه سازی سایت  ، فاکتورهای بسیاری وجود دارند که انجام آنها در کنار هم باعث قرارگیری وب سایت یا فروشگاه شما در صدر نتایج موتورهای جستجو می شود.

بهینه سازی محتوای سایت، ساختار سایت و واکنشگرا بودن وب سایت یا فروشگاه شما از جمله مواردی است که در بهینه سازی باید رعایت شوند.

پس قرارگرفتن در نتایج اولیه جستجو باعث جلب کاربران و اعتماد آنها ،افزایش میزان بازدید از سایت  شما و در نهایت خرید از شما میشود.

 

مزایای سئو در فروش

قرار گرفتن وب ­سایت در صدر نتایج موتورهای جستجو و صفحه نخست

افزایش اعتبار و ایجاد حس اعتماد در کاربران  وب سایت شما

افزایش بازدیدکنندگان و مشتریان

تبدیل شدن به برند در کسب و کار خود

بازاریابی اینترنتی محصولات کسب و کار

مطرح شدن کسب و کار در شبکه­ های اجتماعی

کاهش هزینه­ های تبلیغات

و در نهایت افزایش فروش و بازگشت سرمایه

تاثیر سئو بر افزایش فروش سایت

برخی از تکنیک های سئو در فروش

  • برطرف کردن عیوب برای بهینه سازی سایت

قبل از هر چیزی بهتر است کلیه عیوب سئو وب سایت شما زیر نظر متخصص بهینه سازی و سئو رفع شود.

به عنوان مثال آدرس دهی صفحات وب سایتتان بهینه سازی شود و پس از  بررسی ساختار اطلاعاتی وب سایت توسط متخصص سئو در صورت لزوم تغییر و بهینه سازی های لازم بر روی آن انجام گیرد.

با نصب ابزار Google Webmaster Tool روی وب  سایت خود با دادن اطلاعات مورد نیاز به گوگل، از خطاها و مشکلات وب سایت  با خبرشوید و در صورت نیاز آن ها را برطرف نماید.

 

  • داشتن طراحی ریسپانسیو

با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران از گوشی های همراه برای اتصال به اینترنت و بازدید سایت ها استفاده می کنند طراحی نسخه موبایل و تبلت وب سایت به یکی از عوامل مهم در بهبود رتبه وب سایت تبدیل شده است به طوری که سایت فاقد این طراحی با افت رتبه در موتور های جست و جو مواجه خواهد شد.

 

  • افزایش سرعت سایت

سرعت بارگذاری وب سایت نیز از عوامل موثر در بهبود رتبه وب  سایت در موتور های جست و جو می باشد علاوه بر آن کاربران نیز در برخورد با سایت کند ممکن است از ادامه بازدید وب سایت شما منصرف شوند .

از این رو باید از همان ابتدای طراحی و ساخت وب سایت به عامل های سرعت از جمله: انتخاب هاست مناسب،فعال کردن قابلیت فشرده سازی( (gzip فایلهای خروجی سرور، فشرده کردن فایلهایی که آپلود می کنید  ، بهینه سازی تصاویر، استفاده از گرافیک مناسب ، افزایش امنیت سایت و … توجه ویژه داشته باشید .

 

  • ایجاد بک لینک برای سایت

به لینک هایی در سایت های دیگر که به وب سایت شما منتهی می شوند ، بک لینک یا لینک خارجی می گویند.

تعداد و کیفیت این بک لینک ها و حتی رتبه سایتی که از آن بک لینک میگیرید بیشترین اثر را بر روی افزایش رتبه و درنهایت افزایش فروش سایت شما خواهد داشت.

به عنوان مثال هرچه رتبه سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید بالاتر باشد تاثیر بیشتری درافزایش رتبه و در نتیجه افزایش فروش سایت شما خواهد داشت . پس بهتر است برای ساختن بک لینک حتما با متخصص سئو مشورت نمایید.

 

  • تولید محتوای بهینه برای وب سایت

پس از رعایت موارد فوق حالا نوبت به تولید محتوا میرسد که این مورد نیز تاثیر به سازایی در رتبه و افزایش فروش سایت شما دارد .

از این رو به شما توصیه می کنم بر روی آن تمرکز کنید و به صورت دوره ای به بارگذاری و به روزرسانی مطالب سایت خود بپردازید.

 

برای داشتن محتوایی موثر در رتبه سایت بهتر است موارد زیر رعایت گردد:

  1. استفاده از واژگان کلیدی در Titlte یا عنوان صفحه

نه تنها در بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجوگر موثر است بلکه میزان CTR را افزایش می دهد و شما میتوانید با جابجایی آن در عنوان صفحه (اگر به عنوان کلمه اول باشد موثر تر خواهد بود ) ویا Bold  کردن آن تاثیر آن را بیشتر کنید .

 

  1. به کار بردن واژه های کلیدی در متن

چگالی کلمات کلیدی یعنی تعداد دفعاتی که از کلمه کلیدی در متن محتوا استفاده می کنید .در واقع شما  با تکرار کلمه کلیدی موتور جست و جو را متوجه موضوع فعالیت وب سایتتان می کنید .

پس سعی کنید تا به طور طبیعی حداقل دوبار از کلمه کلیدی در متن محتوا و با ظاهری متفاوت از دیگر کلمات  استفاده نمایید .

ولی باید بدانید با تکرار بیش از حد کلمه کلیدی در متن به سایت خود آسیب میزنید و متن شما متنی اسپم و بی ارزش خواهد بود.

 

  1. نزدیکی محتویات صفحه به کلمات کلیدی مورد نظر   

در هنگام نوشتن محتویات صفحه وب سعی کنید از کلمات مترادف و مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید و متن خود را تنها برای کلمه کلیدی بهینه نکنید .

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی در برچسب h1

برای نشان دادن تاکید بر روی کلمه کلیدی از آن در تگ H1  به طور طبیعی استفاده کنید .

همین طور سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی برچسب H1 در عنوان خود استفاده کنید اما فراموش نکنید که اگر  متفاوت باشد بهتر است .

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه

برای مثال فرض کنید شما یک سایت آموزش سئو دارید از این رو  نام دامنه seoyar.net  رتبه بهتری از  optimization.com خواهد داشت .

برای کاربرد کلمات کلیدی در نام دامنه بهتر است آنها را با – از یکدیگر جدا کنید اما خوب است بدانید کاربرد بیش از حد – در نام دامنه تاثیر منفی خواهد داشت پس سعی کنید نام دامنه شما بیشتر از سه کلمه نباشد.

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی در آدرس صفحه (url)

خوب است بدانید که برخی از موتور های جست و جو کلمات کلیدی موجود در نام دامنه را به صورت برجسته نمایش می دهند  . به کار بردن کلمات کلیدی در URL   صفحه شاید تأثیر چندانی در افزایش رنکینگ صفحه نداشته باشد اما  این امر به افزایش تعداد کلیک و CTR  به خاطر  درشت کردن فونت آن کمک خواهد کرد.

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی در برچسب‌های H2, H3, … , H6

همان طور که میدانید تگ H2 برای نمایش زیر تیتر و تگ H3 برای نمایش زیر تیتر های ثانویه مورد استفاده قرار میگیرد .

پس بهتر است بدانید کاربرد کلمات کلیدی درheading ها بی تاثیر نخواهد بود اما فراموش نکنید با تکرار بیش از اندازه آن ها تنها نتیجه معکوس میگیرید.

پس سعی کنید از  کلمات کلیدی مختلف ولی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی درون برچسب‌های فوق استفاده نمایید .

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ALT , تصویر مربوطه

به کار بردن کلمات کلیدی در بر چسب های  Alt  و Title  برای تصاویر به کار رفته در متن ،  در افزایش رتبه آن در جست و جوی image  گو گل و همین طور تشخیص موضوع صفحه شما موثر است .

 

  1. استفاده از کلمات کلیدی به صورت برجسته

سعی کنید با به کار بردن کلمات کلیدی اصلی و کلمات مرتبط با آنها درون برچسب های Strong  و Bold   ، آنها را از قسمت های دیگر متن متمایز کرده و تاکید و وزن بیشتری به آنها اختصاص دهید .

 

  1. استفاده از برچسب های متا

برچسب های متا یا (Meta Tag ) ها بخشی از محتوای وب سایت می باشد که در داخل Head کدهای HTML  قرارمیگیرند که برای کاربران سایت قابل مشاهده نیستندولی برای موتور های جست و جو قابل مشاهده است . این برچسب ها تاثیر زیادی بر روی سئو سایت دارند .

 

از مهترین برچسب های متا عبارتند از:

 استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات متن( Meta Description )

هر محتوا یا مقاله علاوه بر عنوان و متن دارای توضیحاتی است که  در گوگل زیر عناوین سایت ها نمایش داده می شود .گاهی اوقات در صورتی که سایت فاقد متای توضیحات باشد، به تشخیص گوگل این مقدار  از محتوای متن برداشته می شود.

بهتر است حداکثر ۲۵۵ کاراکتر باشد  و از کاربرد کلمات کلیدی به صورت مکرر بپرهیزید ولی از طرفی کاربرد کلمه کلیدی در آن باعث ایجاد تفاوت در رتبه سایت می شود.

 

  • استفاده از روش های مختلف تبلیغات

شما میتوانید با استفاده از روش های  صحیح و مختلف تبلیغات مانند تبلیغات در روزنامه ها ارسال تبلیغات به صورت اس ام اس، بیلبورد ، تبلیغات در سایر وب سایت ها ، ارسال ایمیل های تبلیغاتی و … باعث افزایش رتبه وب سایت خود و درنهایت افزایش فروش آن شوید.

اینکه اگر در پی افزایش فروش محصولات و خدمات کسب و کار خود هستید، همین حالا وب­سایت خود را بهینه­ سازی کنید و از تاثیر سئو غافل نشوید.

البته که سئو سایت امری بسیار پیچیده بوده و بررسی استراتژی­های آن در یک مقاله نمی­گنجد. ولی ما به شما این اطمینان را می دهیم که سئو در اصفهان سئویار با توجه به داشتن تجربه زیاد و داشتن کارشناسان خبره در سئو سایت می تواند گزینه خوبی برای سفارش سئو سایت شما و حتی همراهی شما باشد .

سئو سایت خود را به تیم متخصص و با تجربه سئو یار بسپارید و از کد تخفیف زیر نیز بهره مند شوید :

 

کد تخفیف : H-1399-(%7)

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

برچسب ها

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

*    

*