0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه

تاریخ:27th اکتبر 2016
پشتیبانی وب سایت
0
2799

سئو کلاه سیاه (black hat SEO)

سئو کلاه سیاه به روش هایی گفته می شود که قوانین سئو سایت موتورهای جستجو را نقض کرده و با تکنیک های نامتعارف سئو و بهینه سازی سایت باعث ارتقاء رنکینگ ناپایدار یک وب سایت در موتورهای جستجو می گردد.

با توجه به پیشرفت و آپدیت های جدید الگوریتم های موتورهای جستجو هنوز برخی از افراد دست از انجام سئو کلاه سیاه بر نداشته اند و سعی در فریب موتور جستجو دارند.

سئو بلک هت

سیاه کاران سئو با استفاده از روش های منسوخ شده و بسیاری از فاکتورهایی که ممکن است برای موتور های جستجو اهمیتی که در گذشته داشته را نداشته باشند ، سعی دارند تا در مدت کوتاه به نتایج عالی برسند اما غافل از اینکه موتور جستجو متوجه این رفتارها شده و نتایج حاصله پس از مدت کوتاهی ناپدید خواهند شد.

انجام تکنیک های کلاه سیاه شاید بتواند در کوتاه مدت رتبه وب سایت شما را افزایش دهد ولی در آینده می تواند برای وب سایت شما عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و جبران آن لازمه زمان و تلاش بسیار زیادی خواهد بود.

زمانیکه موتور های جستجوگر متوجه شوند که شما از روش سئو کلاه سیاه استفاده کردید ، سایت شما را از حضور در نتایج جستجو محروم می کند و ممکن است کار به جایی برسد که اجازه ایندکس مطالب شما را ندهد.

از روش های کلاه سیاه می توان موارد زیر را بیان کرد:

خرید بک لینک : شرکت در هر نوع طرح و یا مزارع لینک . پرداخت هزینه برای بک لینک از مواردی است که گوگل آن را نقض می کند.
دستیابی به لینک با کیفیت پایین : ایجاد صدها بک لینک با کیفیت پایین مانند ثبت سایت در دایرکتوری ها و ارسال نظرات اسپم. باید بدانید که گوگل این موضوع را میداند.
چرخش مقاله : بازنویسی و انتشار دوباره محتوای بی ارزش در سراسر وب . این نوع لینک ها هیچ ارزشی ندارند.

سئو کلاه سیاه برای کسانی است که برای اعمال سیگنال ها و فاکتورهای سئو سفید صبر ندارند.

صبر در انجام سئو سایت امر بسیار مهمی است که ما همیشه به مشتریان خود متذکر می شویم. در صورتی که صبور نباشید تنها نتایجی همچون آسیب به برند و محبوبیت سایت شما و مهمتر از همه سلب اعتماد و جریمه موتور جستجو از سایت را به دنبال خواهد داشت.

اگر برند کسب و کارتان و محبوبیت آن در بین کاربران و موتور جستجو که مسئول معرفی سایت شما به کاربران و مشتریان شماست ، برایتان اهمیت دارد ، سئو سایت خود را فقط به افراد متخصص و با تجربه بسپارید.

شما می توانید با سپردن سئو سایت خود به تیم حرفه ای سئو یار علاوه بر دریافت خدمات سئو بدون به کار گرفتن روش های سئو کلاه سیاه از کد تخفیف زیر نیز بهره مند شوید :

کد تخفیف : H-1399-(%7)

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

مطالب مرتبط

اموزش سئو فروشگاه اینترنتی

آموزش سئو فروشگاه اینترنتی

سئو فروشگاه اینترنتی   بهینه سازی یا سئو یکی از مهمترین موضوعات قابل توجه برای فروشگاه های اینترنتی می باشد ، در حالی که در بسیاری از فروشگاه های مبتنی بر وب نادیده گرفته می شود. سئو فروشگاه اینترنتی می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان آورد ، بنابراین لازم نیست شما تنها […]

خوب بد زشت سئو

خوب بد زشت سئو

خوب  بد زشت سئو     در طول این سالها برخی از فعالان عرصه سئو در تولید مقدار زیادی محتوای بی کیفیت و اسپم همکاری داشتند. از فعالیت های این دسته از افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد : فعالیت هایی مانند ارائه محتوای کپی از سایت های دیگر، تولید محتوا پر شده […]

ارسال دیدگاه

*    

*