0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » با ابزار seo site checkup سئو سایت خود را بهینه کنید

با ابزار seo site checkup سئو سایت خود را بهینه کنید

تاریخ:7th مارس 2018
پشتیبانی وب سایت
0
1636

آیا تا به حال به سئو و بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو فکر کرده اید؟ از استاندارد بودن سایتتان برای موتورهای جست و جو مطمئن هستید ؟ امروزه رقابت در بازار کسب و کار اینترنتی ، باعث شده  سئو و بهینه سازی سایت بیشتر از همیشه خودنمایی کند. هزاران  کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. پس می توان گفت اگر صاحب یک وبلاگ ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو سایت شما با کمک ابزار آنالیز سئو با seo site checkup  می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

اما قبل ازاینکه سئو و بهینه سازی سایت خود را شروع کنید نیاز دارید تا ازخطاهای سئو سایت خود مطمئن شوید. سايت هاي آنالیز سئو با بهره گيري از ابزار گوناگون و طبق آخرین استاندارد های مربوط به سئو، بخش هاي مختلف وب سايت شما را به صورت آنلاين بررسي مي كنند. و درنهایت گزارشی از خطاها و وضعیت سایت شما ارائه می دهند .تیم سئو سایت وبیار قصد دارد . دراین مقاله به بررسی و آموزش یکی از بهترین سایت های آنالیز سئو سایت با نام seositecheckup بپردازد. با تیم طراحی سایت وب یار همراه باشید.

seositecheckup

سایت های چکاپ سئو

سايت هاي آنالیز سئو با بهره گيري از ابزار گوناگون و طبق آخرین استاندارد های مربوط به سئو (سئو جز پويا ترين زمينه ها دربازاريابي الكترونيك است. به اين معنا كه فاكتورهاي موثر در رتبه بندي سايت ها توسط موتورهاي جستجوگر، پيوسته در حال تغيير و به روز شدن هستند)، بخش هاي مختلف وبسايت شما را به صورت آنلاين بررسي مي كنند. سپس گزارش جامعي را ارائه مي دهند. اين گزارش شامل موارد مختلفي است كه برا ي افزايش رتبه سایت شما نياز به تعويض يا تغيير دارند. با خواندن اين گزارش، ديد وسيعي را از نحوه نگرش موتورهاي جستجو نسبت به طراحي سايت خود به دست مي آوريد. خواندن اين گزارش ها، صرفا اطلاعاتي از وضعيت كلي رتبه بندي را به كاربر نشان مي دهد. اما براي افزايش رتبه سایتتان تنها اين گزارش ها برای شما کافی نیست بلکه این گزارش ها نياز دارند تا قبل از هرچیزی توسط تيم متخصص سئو تفسیر شوند .

:Seositecheckup

  سئو سایت چک آپ ( SeoSiteCheckup.com ) ابزاری تمام رایگان، قدرتمند و دقیق برای بررسی و آنالیز سئو سایت شما می باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.seositecheckup

در این وب سایت آنالیز سئو سایت تگ های بکار رفته در سایت شما به همراه سرعت لودینگ سایت و بسیاری از کاراکتر های مهم در سئو را برای شما به نمایش می گذارد و شما می توانید با بهبود این نکات در وب سایتتان بهترین عملکرد را در وب سایتتان داشته باشید .

سرویس های Seositecheckup

  • امکان عضویت رایگان برای بهره مندی از ابزار سئو سایت به صورت موقت (۱۴ روزه)
  • آنالیز بدون عضویت (تنها دوبار)
  • امکان بررسی مقایسه سایت شما با ۳ تا ۵ سایت از رقبای شما
  • پیگیری تغییرات تا ۳۰ روز پس از دریافت اولین گزارش حرفه ای از وضعیت سایت شما همراه با ارسال گزارش
  • تجزیه و تحلیل نامحدود در سرورهای قدرتمند(در صورت نداشتن دانش سئو )
  • دریافت گزارش های جستجوگرانه و قابل ویرایش برای شما و مشتریان شما
  • آموزش سئو و رفع مشکلات سئو سایت شما به زبان ساده
  • آنالیز کلی سئو سایت سایت شما (از جنبه های قواعد سئو /امینیت/گزینه های پیش رفته/سرعت سایت)
  • آنالیز تعداد و کیفیت بک لینک های سایت شما
  • آنالیز کلمات کلیدی سایت شما
  • آنالیز سایت شما برای پیدا کردن لینک های شکسته
  • آنالیز سرعت سایت شما در بازه های زمانی ۲۴ ساعت گذشته / ۷روز گذشته /۳۰روز گذشته
  • بررسی سایت مپ های سایت شما

 

برخی از گزارش های آنالیز سئو سايت

گزارشي كه توسط سايت هاي چكاپ سئو ارائه مي شوند شامل موارد مختلفي هستند كه مهم ترين آنها عبارتند از:

Meta Titl

نحوه نام گذاري تگ عنوان صفحه بسيار اهميت دارد. در اين نامگذاري استفاده ازكلمات كليدي وبسايت توصيه مي شود.

Meta Description

Meta Description  شامل توضيحات مربوط به عنوان صفحه است. اين توضيحات ( كه در قالب تعداد محدودي از كلمات داده مي شود ) تا حد ممكن بايد مربوط به زمينه كاري وبسايت باشد.

 Google Search Results Preview 

در اين قسمت از گزارش، نمايشي از نحوه ديده شدن اطلاعات كلي سايت بعد از جستجوي كاربران ارائه مي شود. اين نمايش شامل نشاني وبسايت (URL) و Meta Title به همراه Meta Descriptio سايت است.

كلمات كليدي

در اين بخش بيشترين كلمات كليدي استفاده شده نمايش داده مي شوند.کلمات کلیدی وبسايت تا جاي ممكن بايد نشان دهنده زمينه فعاليت آن سايت باشند. ربات گوگل بعد از خواندن محتواي وبسايت اقدام به طبقه بندي سايت مي كند.كلمات كليدي سايت در اين طبقه بندي نقش مهمي دارند.

تعداد تگ هاي H1 تا H6­

تگ هاي H يا Header شامل مطالبي هستند كه در طراحي سايت براي شما اهميت بيشتري دارند. برخي به اشتباه فكر مي كنند كه تگ هاي H صرفا سايز مطالب را بزرگتر يا كوچكتر نمايش مي دهند. در صورتي كه تگ ها اهميت مطالب را براي بات گوگل تعريف مي كنند. تگ H1 بيشترين ميزان اهميت را دارد و اين اهميت از در تگ H6 به كمترين ميزان مي رسد.

 داشتن فايل Robots.txt

اين فايل دسترسي بات گوگل را به قسمت هاي مختلف سايت مشخص مي كند. وجود داشتن اين فايل در طراحي سايت ضروري است.

داشتن فايل نقشه سايت يا Sitemap

در زمان طراحي سايت لازم است كه اين فايل هم لحاظ شود. اين فايل مشخصات نشاني هاي وبِ موجود در يك وبسايت ( صفحات مختلف يك وبسايت ) را در خود دارد. بات گوگل با تشخيص اين فايل و خواندن آن، راحت تر مي تواند صفحات مختلف يك وبسايت را شناسايي كند.

كار كردن لينك هاي داخلي و غيره

صفحاتي كه به يك وبسايت لينك هستند، بايد همگي باز شوند. در غير اين صورت صفحات لينك شده Broken Links به حساب مي آيند، كه رتبه وبسايت را پايين مي آورند. (سعی کنید لینک های خراب وشکسته سایت خود را اصلاح نمایید.)

SEO-Friendly URL 

نشاني وبسايت بايد با استانداردهاي سئو هماهنگ باشد. مواردي مثل استفاده از کلمات کلیدی در نشاني وبسايت، Domain يا Subdomain بودن آدرس سايت، در نظر گرفتن نيازهاي آينده در انتخاب آدرس و … مي توانند روي افزايش يا كاهش رنک وبسايت تاثيرگذار باشند.

HTML Tags

در طراحي سايت نبايد از تگ هاي HTML منسوخ شده استفاده كرد. تگ هاي استاندارد، بر اساس آخرين نسخه HTML ارائه مي شوند. آخرين نسخه HTML در حدود ۳ سال پيش ارائه شده است.

اگر مایل هستید با سئو سایت چکاپ و نحوه استفاده از آن برای آنالیز سئو سایت خود به طور کامل آشنا شوید قسمت های بعدی این مقاله را در وب سایت تیم طراحی سایت وب یار دنبال کنید.

پس از وارد شدن به سایت seositecheckup چند روش مختلف برای بهره مندی ازامکانات آن وجود دارد .

الف – بدون عضویت

ساده ترین راه ، چک آپ سایت شما بدون نیاز به هیچگونه عضویت می باشد که نتها دوبار میتوانید از آن بهره مند شوید.

برای استفاده از این روش : پس از وارد شدن به سایت seositecheckup چند ، در کادر نشان داده شده در تصویر آدرس سایت مورد نظر خود را وارد نمایید. seositecheckup

با فشردن دکمه Checkup! مشاهده خواهید کرد که آنالیز سایت شما را آغاز میکند.

seositecheckup

پس از این که آنالیز به پایان رسید میتوانید نتیجه را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید. مانند تصویر زیر:

seositecheckup

در نتایج آنالیز ممکن است با سه رنگ قرمز ، نارنجی و سبز مواجه شوید که رنگ قرمز به معنای خطا است و باید هر چه سریعتر تصحیح گردد،رنگ نارنجی به معنای هشدار است و بهتر است اصلاح شود و رنگ سبز به معنای صحیح بودن و عدم وجود خطا در قسمت مربوطه است.

ب عضویت رایگان

روش دیگر بهره مندی از امکانات آنالیز سئو با seo site checkup – دو عضویت رایگان در این سایت است.

هنگامی که شما به عنوان یک عضو Seo site checkup ثبت نام می کنید، به شما امکان دسترسی سریع به داشبورد، پشتیبانی، گزارش ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل سوپر شارژ داده می شود که به شما در بهبود وب سایتتان کمک می کند.

برای استفاده از این روش ابتدا از طریق یکی از سه لینک عضویت رایگانی که داخل سایت قرار داده شده در سایت seositecheckup عضو شوید .

seositecheckup

برای عضویت تنها باید یک ایمیل و پسورد وارد کنید.

seositecheckup

پس از این که دکمه create my free account را فشردید صفحه جدیدی برای شما ظاهر خواهد شد که باید در آن آدرس سایت موردنظر خود را که میخواهید سئو آن را آنالیز کنید وارد نمایید و پس از مشخص کردن موتور جست و جوی که میخواهید سایت شما در آن بررسی شود دکمه next را فشار دهید.

seositecheckup

در این مرحله باید آدرس۳ سایت که در یک یا چند کلمه کلیدی از رقبای شما محسوب میشوند را وارد کنید و درنهایت دکمه next را فشارد دهید.

seositecheckup

در این مرحله باید کلمات کلیدی که در مرحله قبل بر اساس آنها رقبا خود را تعیین کردید وارد نمایید و دکمه next را فشار دهید .توجه داشته باشید اگر کلمات کلیدی بیش از یکی است باید آنها را با کاما از هم جدا کنید.

seositecheckup

منتظر بمانید تا آنالیز انجام گردد.

seositecheckup

پس از اینکه ۱۰۰% کامل شد نوبت به تایید آدرس ایمیل شما میرسد. برای این منظور به inbox ایمیل خود مراجعه کنید و از طریق لینک ارسالی برای شما مجددا به داشبورد seositecheckup وارد شوید.

اکنون شما میتوانید از ابزارهای seositecheckup به صورت رایگان استفاده نمایید.

نکته : درصورتی که ایمیل تایید برای شما ارسال نشده باید دکمه resend activation email را فشار دهید تا دوباره برای شما ایمیل تایید ارسال گردد.

شما اکنون در داشبورد seo site checkup هستید.

seositecheckup

سئو پیشرفته و مقایسه وضعیت رقبا

آنالیز سئو با seo site checkup گزارش های دقیق و قابل اعتماد عوامل مهمی را که نیاز به بهینه سازی دارند را به شما ارائه میدهد. شما با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود تنها با یک کلیک، هر وب سایتی را از نظر مسائل مربوط به SEO مشترک – بهینه سازی سرعت – سرور و امنیت – قابلیت استفاده از تلفن همراه بررسی کنید .

ابزار مقایسه ، سایت شما را با رقبای خود در مقیاس وسیع و براساس معیارهای چندگانه موتورهای جستجو، مقایسه می کند. ودر نهایت خروجی مفیدی را در مورد چگونگی بهبود استراتژی شما فراهم می سازد تا شما بتوانید از رقبایتان بالاتر بروید.

۱-ابتدا از منوی سمت چپ داشبورد seo checkup را انتخاب نمایید.

۲-در کادر نشان داده شده بار دیگر آدرس سایت خود را وارد نمایید.

۳-در صورتی که میخواهید سایت خود را با رقبای خود در یک یا چند کلمه کلیدی بررسی کنید گزینه add competitors را انتخاب نمایید.

seositecheckup

۴-درکادر های ظاهر شده آدرس رقبای خود را وارد نمایید.

۵-دکمه analyze url را فشار دهید.

seositecheckup

در نهایت پس از اندکی زمان ، نتیجه مقایسه برای شما ظاهر خواهد شد و شما میتوانید از استراتژی هایی که احتمالا باعث بالا رفتن رتبه سئو رقبای شما شده مطلع شوید.

seositecheckup

حتی میتوانید در مرحله ۳ با انتخاب گزینه edit checkup factors فاکتورهای مورد بررسی برای ساییتان را تغییر دهید .

seositecheckup

در نهایت گزارش شما به صورت خودکار ذخیره می شود، با توجه به اینکه شما می توانید به هر گزارش دسترسی داشته باشید می توانید پس از گذشت زمان و بعد از اعمال سئو بر روی سایت مورد نظر، پیشرفت آن را مشاهده نمایید . شما می توانید نتایج خود را با همکاران، بخش فناوری اطلاعات و … با استفاده از گزینه های Email یا Pdf به اشتراک بگذارید . حتی می توانید مشتریان خود را ازعملکرد خود به وسیله یک گزارش سفارشی باخبر سازید.

seositecheckup

روش های دریافت ، انتقال گزارش 

۱-با انتخاب گزینه email که در تصویربالا با عدد یک مشخص شده و پس از آن وارد کردن یک ایمیل (تصویر زیر) گزارش را برای خود ، مشتریان و … ارسال نمایید.

seositecheckup

۲-با انتخاب گزینه pdf میتوانید بلافاصله گزارش را دانلود نمایید.

۳-با انتخاب گزینه White labale می توانید گزارش را برای مشتریان خود سفارشی کنید.

شامل :

۱- لوگو خود یا شرکت خود را وارد نمایید.

۲-متنی برای قرارگرفتن در ابتدای گزارش وارد نمایید.

۳-اگر مایلید گزارش های قبلی که از سایت مورد نظر تهیه کردید را به این گزارش اضافه نمایید در این قسمت آن را انتخاب نمایید.

۴-نام خود یا شرکتتان را وارد نمایید.

۵-متنی برای قرارگرفتن درانتهای گزارش وارد نمایید.

۶-اگر مایلید فاکتور های قبلی که از سایت مورد نظر تهیه کردید را به این گزارش اضافه نمایید در این قسمت آن را انتخاب نمایید.

۷- در نهایت برای ذخیره و دیدن پیش نمایشی از گزارشتان دکمه Preview White labale reports را فشاردهید.

 

seositecheckup

 

آنالیز سئو با seo site checkup  برای بررسی بک لینک های سایت 

بک لینک ها ، لینک های ورودی به یک وب سایت هستند . بک لینک ها تاثیر زیادی بر روی حضور و اعتبار آنلاین شما دارند. موتورهای جستجو نیز با در نظر گرفتن آنها رتبه ، قدرت و محبوبیت یک وب سایت را تعیین می کنند.

Backlinks ابزاری از تیم سئو سایت وبیار قصد دارد دراین مقاله به بررسی و آموزش یکی از بهترین سایت های آنالیز سئو سایت با نام seositecheckup بپردازد. با وب یار همراه باشید.است که پس از وارد کردن آدرس سایت قادر خواهد بود لیستی از بک لینک های سایت مورد نظر باز گرداند.که شما می توانید ده تا از برترین های آنها را بعد از هر چکاپ توسط این ابزار مشاهده نمایید و در صورت تمایل با فشرن دکمه load more backlinks تعداد بیشتری از بک لینک ها را مشاهده کنید.همین طور میتوانید آنها را براساس دسته های : حداقل و حداکثراخیرا پیدا شده و دارای حداقل و حداکثرارزش دسته بندی نمایید.

۱-backlinks از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- در کادر نشان داده شده بار دیگر آدرس سایت خود را وارد نمایید.

۳- دکمه cdeck my website را فشار دهید.

seositecheckup

آنالیز سئو با seo site checkup برای بررسی سایت شما برای یک یا چند کلمه کلیدی 

۱-keywords position tracker از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- در صورت تمایل میتوانید کلمه یا کلمات کلیدی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید را با انتخاب remove حذف نمایید و یا اینکه برای افزودن کلمه جدید دکمه add custom keywords را فشار دهید.

seositecheckup

۳-توجه کنید که اکنون در تب keywords قرار دارید. در کادر نشان داده شده کلمه موردنظرتان را وارد نمایید.

۴- دکمه + را برای افزودن کلمه کلیدی فشار دهید.

seositecheckup

۱- همچنین شما میتوانید از طریق انتخاب تب competitors رقبای خود را تغییر دهید.

۲- در کادر نشان داده شده آدرس سایت رقیب خود را وارد نمایید.

۳- دکمه + را برای افزودن رقیب جدید فشار دهید.

برای حذف رقبایی که قبلا ثبت کرده اید نیز می توانید از remove استفاده نمایید.

seositecheckup

۱- اگر احتمالا شما چندین سایت داشته باشید و بخواهید با همین اکانت سایت دیگر خود را مورد بررسی قرار دهید تب remove url را انتخاب نمایید.

۲- و سپس دکمه remove … را فشار دهید.

seositecheckup

 

ابزار seositecheckup برای بررسی سایت برای یافتن لینک های شکسته

اگر URL به درستی کار نکند، دیگر در دسترس نباشد و به مقصد اولیه اشاره نکند و یا منتقل شده باشد Brokenlinks Checker به شما اطلاع خواهد داد. این ابزار از seositecheckup وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید که کدام یک از hyperlinks های شما کار نمی کند .

۱- از منوی سمت چپ داشبورد broken links ، seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- در کادر نشان داده شده آدرس سایت مورد نظرتان را وارد نمایید.

۳- دکمه check my website را برای نمایش نتیجه فشار دهید.

seositecheckup

آنالیز سئو با seo site checkup برای بررسی سرعت سایت

این ابزار از seositecheckup سرعت سایت مورد نظرتان را در نمودارهایی با ۳ فواصل زمانی ( ۲۴ ساعت گذشته، ۷ روز گذشته و ۳۰ روز گذشته( نشان می دهد.

۱- site speed را از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup انتخاب نمایید.

۲- پس از انتخاب بازه زمانی که به ترتیب برای ۲۴ ساعت گذشته /۷روز گذشته و ۳۰ روز گذشته است میتوانید سرعت سایت موردنظرتان را به صورت نمودار مشاهده نمایید.

seositecheckup

 

ابزار seositecheckup برای بررسی بروزرسانی سایت

با استفاده ازابزار seo uptime، از seositecheckup می توانید زمان آپدیت و یا به عبارتی دیگر فعالیت وب سایت های مورد نظرخود را بررسی کنید (کسانی که در داشبورد اضافه کرده اید). نمودارها در ۳ فواصل زمانی ۲۴ ساعت گذشته، ۷ روز گذشته و ۳۰ روز گذشته در دسترس هستند.

۱-seo uptime از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- پس از انتخاب بازه زمانی که به ترتیب برای ۲۴ ساعت گذشته /۷روز گذشته و ۳۰ روز گذشته است میتوانید وضعیت به روزرسانی سایت موردنظرتان را به صورت نمودار مشاهده نمایید.

seositecheckup

ابزار seositecheckup برای ایجاد نقشه سایت 

Sitemap یک فایل XML است که به یک وب مستر اجازه می دهد تا به موتورهای جستجو در مورد URL های وب سایت اطلاع دهد. این فایل می تواند به مرور به روز رسانی و اصلاح شود. ابزار Sitemap generators یک لیست ساده از URL ها در یک فایل متنی ایجاد میکند که می تواند به Google، Bing یا یاهو برای خزیدن ارسال شود.

۱- Sitemap generators از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- در کادر نشان داده شده آدرس سایت مورد نظرتان را وارد نمایید.

۳- دکمه generatorsSitemap را برای نمایش نتیجه فشار دهید.

در نهایت شما میتوانید نقشه سایت مورد نظرتان را که توسط این ابزار از seositecheckup ساخته اید دانلود نمایید.

seositecheckup

ابزار seositecheckup برای ایجاد گزارش سئو سفید

شما میتوانید از طریق گزینه White labale reports در seositecheckup گزارش کاملی از نحوه عملکردتان برای سئو سفید یک سایت تهیه نمایید و آن را با ذکر لوگو و نام خود برای مشتریان و حتی خودتان دانلود کنید.

۱- White labale reports از منوی سمت چپ داشبورد seositecheckup را انتخاب نمایید.

۲- پس از وارد کردن لوگو ، نام ، هدر و فوتری برای گزارش ، استفاده از فاکتورها و گزارشاتی که قبلا ذخیره کردید و در بالا درباره آن توضیح دادم دکمه Preview White labale reports را فشار دهید تا پس از دیدن پیش نمایشی از آن در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

seositecheckup

۳- عضویت غیر رایگان

از دیگر روش های استفاده از امکانات این سایت عضویت غیر رایگان آن می باشد که از طریق داشبورد عضویت رایگان و از قسمت Upgrade account (مانند تصویر) در دسترس است .

seositecheckup

عضویت غیر رایگان seositecheckup به صورت ماهانه و سالیانه است که دارای امکاناتی بیشتری از جمله بررسی همزمان ۱۵ سایت و دریافت گزارش برای آنهاست.

seositecheckup

لازم به ذکر است سئو استاندارد دارای بیش از سیصد المان می باشد که در این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های آنالیز سئو فقط سی المان از سئو استاندارد را برطرف میکند.

اگر پس از این که با seositecheckup سایت خود را مورد بررسی قرار دادید و یا حتی هنگام استفاده از آن دچار مشکل شدید فراموش نکنید متخصصان تیم سئوسایت سئویار در ۲۴سایت شبانه روز پاسخگوی تمامی مشکلات شما خواهند یود . لازم به ذکر است تیم سئوسایت سئویار آنالیز و سئو سایت شما را توسط متخصصان سئو انجام میدهد و برای انجام آن از هیچ گونه رباتی استفاده نخواهد کرد . در نهایت تشکر میکنیم از تمامی شما همراهان همیشگی سئویار و وب یار.

دانلود فایل pdf: آموزش seositecheckup

مرجع : وب سایت تیم طراحی سایت

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

مطالب مرتبط

سئو سایت چک آپ

آنالیز سئو با seositecheckup – دو

آموزش استفاده از Seositecheckup: پس از وارد شدن به سایت seositecheckup چند روش مختلف برای بهره مندی ازامکانات آن وجود دارد . الف – بدون عضویت: ساده ترین راه ، چک آپ سایت شما بدون نیاز به هیچگونه عضویت می باشد که نتها دوبار میتوانید از آن بهره مند شوید. برای استفاده از این روش […]

ارسال دیدگاه

*    

*