0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » اهمیت اینفوگرافیک در سئو وب سایت

اهمیت اینفوگرافیک در سئو وب سایت

تاریخ:26th دسامبر 2015
پشتیبانی وب سایت
0
1945

اینفوگرافیک در سئو یک تکنیک جدید و موفق است که هدف آن بهبود و بهینه سازی موتورهای جستجو با استفاده از رسانه های اجتماعی است. در واقع، نمودارها نمایش های گرافیکی هستند که به ما کمک می کنند اطلاعات مهم، مفید، مختصر را نمایش دهیم.

روزانه بیش از دو میلیارد محتوای جدید وب سایت ایجاد می شود که شامل توییت ها ، ویدئوها و پست های شبکه های اجتماعی و … هستند. با وجود این همه مطالب ، تولید مطلبی قابل توجه و گیرا بسیار سخت است. به همین دلیل است که شما نیاز به استفاده از تکنیک های بهینه سازی (سئو) موجود از جمله اینفوگرافیک ها (Infographics) برای افزایش رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو دارید.

 

اینفوگرافیک چیست ؟

اینفوگرافیک ها محتوای بصری وب هستند. آنها با ترکیب متن و تصاویر برای نمایش داده ها ، ایجاد می شوند. با توجه به حجم زیاد داده ها ، اینفوگرافیکها مناسب ترین راه برای قرار دادن بخشی از اطلاعات در فرمت تصویری قانع کننده و قابل درک هستند. اینفوگرافیک ها یک ابزار بازاریابی آنلاین قدرتمند است.

 

اهمیت اینفوگرافیک ها در سئو

حالا که با معنای اینفوگرافیک آشنا شدیم ، اجازه دهید در مورد اهمیت استفاده از اینفوگرافیک ها به عنوان یک تکنیک بازاریابی محتوا بحث کنیم.

 

اینفوگرافیک ها جذاب و چشم نواز هستند

در وب ، مردم حقایق و آمارها را دوست دارند . تصاویر این ویژگی را به مطالب شما می بخشند. آنها جذاب هستند و توجه خواننده را جلب می کنند. همه ما می دانیم که تصاویر هرگز دروغ نمی گویند!

 

اینفوگرافیک ها براحتی قابل مرور و اسکن هستند

بسیاری از کاربران وب قبل از این که تصمیم بگیرند که یک مطلب ارزش خواندن دارد یا نه ابتدا مطلب را مرور می کنند . شما با اضافه کردن اینفوگرافیک ها به مطلب خود می توانید حس نیاز فوری در خواننده برای خواندن مطلب خود ایجاد کنید. همچنین شما آن را قابل فهم تر و بیادماندنی می کنید. این به این دلیل است که انسان ها محتوای تصویری و بصری را سریع تر از محتوای متنی پردازش می کنند.

 

اینفوگرافیک ها قابلیت های زیادی برای تبلیغات دارند

به دلیل جذاب بودن اینفوگرافیک ها ، در مقایسه با محتوای متنی به راحتی می توان آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

 

اینفوگرافیک ها قابل حمل هستند

فرآیند طراحی اینفوگرافیک شامل توسعه یک گرافیکی و انتشار دادن در وب سایت است. این فرآیند ،تعبیه یا جاسازی کردن نامیده می شود. این لینک تعبیه شده به راحتی می تواند از وب سایتی به وب سایت دیگر منتقل شود.

 

اینفوگرافیک ها به توسعه برند شما کمک خواهند کرد

بسیاری از اینفوگرافک ها مانند یک تصویر به همراه لوگو شما به اطلاع رسانی و توسعه برند شما کمک خواهد کرد . همچنین انتشار تصویر در وب سایت به کاربران شما برای آگاهی از برند شما مفید خواهد بود.

 

اینفوگرافیک ها به افزایش ترافیک سایت کمک می کنند

یک اینفوگرافیک که خیلی خوب طراحی شده و جذاب باشد کاربر را وادار خواهد کرد تا به آن علاقه مند شود و آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این باعث افزایش ترافیک شما خواهد شد.

 

اینفوگرافیک به سئو وب سایت کمک می کند

اگر اینفوگرافیک شما مناسب تبلیغات طراحی شده باشد ، بسیاری از کاربران لینک آن را به اشتراک می گذارند ، بسیاری افراد به سایت شما لینک می کنند که باعث افزایش پیج رنک سایت شما خواهد شد.

 

اینفوگرافیک دانش شما را به کاربران نشان می دهد

زمانی که شما از اینفوگرافیک ها استفاده می کنید شما قادر خواهید بود که دانش و مهارت خود را در یک مجموعه برای خوانندگان و بازدیدکنندگان سایتتان به نمایش بگذارید.

 

اینفوگرافیک ها ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند

وقتی شما تصاویری از محصولات خود در وب سایت قرار می دهید این شانس را به مشتریان بالقوه خود می دهید که قبل از دسترسی به محصول یک نمونه تصویری از آن را مشاهده کنند . ارائه تصویر و توضیحات برای محصولات در جذب مشتری تاثیر گزار خواهد بود .

 

دلایل اهمیت اینفوگرافیک در بهینه سازی موتورهای جستجو

  • تولید محتوای گرافیکی یک قالب محتوای همیشه سبز است
  • ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید
  • شما را به مصرف کنندگان نزدیک تر می کند
  • به راحتی قابل ردیابی است
  • مخاطبان و طرفداران خود را افزایش دهید
  • این یک راه موثر برای ایجاد لینک است
  • کسب رتبه های بالاتر را تسهیل کنید
درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

برچسب ها

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

*    

*