0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » رپورتاژ و تاثیر آن در سئو

رپورتاژ و تاثیر آن در سئو

تاریخ:14th می 2018
پشتیبانی وب سایت
0
1582

در قدم اول باید بدانیم که رپورتاژ چیست؟ سئو در اصفهان سئویار در این مقاله به تاثیر ریپورتاژ آگهی در سئو سایت می پردازد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریورتاژ یک آگهی در قالب گزارش است که برای معرفی خدمات و محصولات یک سازمان یا یک برند منتشر می شود. در واقع می توان گفت ریپورتاژ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در اینترنت است. از این جهت بسیاری از سئو کاران برای افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو، متنی را جهت معرفی و تبلیغ محصولات خود آماده کرده و در سایت هایی که PA (Page Authority) و DA (Domain Authority) بالایی دارند منتشر می کنند. قرار دادن کلمات کلیدی در محتوا و لینک کردن آن کلمات به آدرس وب سایت تبلیغ کننده باعث می شود موتورهای جستجو از جمله گوگل به وب سایت تبلیغ کننده امتیاز مثبت اختصاص دهند.

اصول مهم در نوشتن رپورتاژ

اگر بخواهیم به طور خلاصه اصول مهم در نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی را معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در متن ریپورتاژ حتما از تصویر استفاده کنید.

۲- کلمات کلیدی در رپورتاژ به سایت تان لینک شود.اما در لینک دادن به سایت تان زیاده روی نکنید.

۳- لینک های درون متن ریپورتاژ حتماً از نوع follow باشند.

۴- درست است که ریپورتاژ جنبه تلیغاتی دارد اما شما باید متن خود را به گونه ای بنوییسید که مخاطب به این نکته پی نبرد. به طور مثال می توانید متنی مفید و آموزنده پیرامون محصولات و خدمات خود بنویسید سپس در آن نامی از برند خود بیاورید یا حتی می توانید اخبار مربوط به کسب و کار خود را که جدید می باشد به صورت ریپورتاژ منتشر کنید .

۵- سعی کنید در رپورتاژ از ویدئو استفاده کنید و ویژگی های منحصر به فرد و متفاوت محصولات خود را معرفی کنید.

۶- در پایان اگر می خواهید ریپورتاژ موفقی انتشار دهید و هزینه ای که صرف آن کرده اید بازگردد باید از شیوه بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

 

اصول مهم در نوشتن ریپورتاژ

 

چه سایت هایی برای انتشار رپورتاژ مناسب هستند؟

حال می خواهیم بررسی کنیم چه سایت هایی برای انتشار رپورتاژ مناسب هستند؟ در انتشار ریپورتاژ بعد از نوشتن یک محتوای مناسب قدم بعدی انتخاب سایت های مناسب برای درج ریپورتاژ است که اهمیت زیادی دارد و در صورتی که سایت های مناسبی انتخاب نشود ریپورتاژ شما تاثیرگذار نخواهد بود. برای انتخاب سایت جهت درج ریپورتاژ موارد زیر را در نظر بگیرید.

۱- سایت هایی که Domain Authority و Page Authority بالایی دارند.

۲- محلی نبودن سایت

۳- پر بازدید بودن و معتبر بودن سایت

۴- مرتبط بودن موضوع سایت با کسب و کار شما

۵- سایت هایی که اسپم محسوب نشوند.

۶- سایت هایی که به سرعت ایندکس می شوند.

 

ویژگی های یک رپروتاژ اگهی خوب

  • یک رپورتاژ آگهی خوب باید جذاب ،ساده و روانکاوانه باشد.
  • لحن و ادبیات مناسب و قابل فهم داشته باشید.
  • مخاطبان هدف خود را شناخته و محتوای متناسب با نیاز مخاطبان خود تولید کنید.
  • عنوانی جذاب را انتخاب کنید تا مخاطب را ترغیب کنید که روی لینک صفحه کلیک کند.
  • هرگز از متنهای تکراری و کپی استفاده نکنید.
  • از کلمات کلیدی خود استفاده کنید تا مخاطبانتان متوجه شوند که تمرکز شما روی چه چیزی است.
  • می توانید از نکات کاربردی استفاده کنید. با ایجاد ارزش افزوده برای مخاطبان خود، آنها را کنجکاو کنید تا ببینند برند، محصولات و خدمات شما با چه چیزهایی روبرو می شوند.
  • در گزارش خود از جذابیت های بصری مانند تصاویر مرتبط استفاده کنید.
  • از مقاله های طولانی اجتناب کنید چرا که کاربر را خسته می کند.
  • حتماً در پایان یک نتیجه کلی از مقاله خود ارائه دهید و یک کال تو اکشن ایجاد کنید.

 

مزیت رپورتاژ نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی

دیده شدن بیشتر

همانطور که گفتیم انتشار ریپورتاژ در سایت های محبوب شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش می دهد و همچنین منجر به برندسازی می شود.

برای همه مناسب است

یکی دیگر از مزایای مهم ریپورتاژ این است که همه مشاغل بزرگ و کوچک می توانند از این روش برای بهبود صفحات خود در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنند. فرقی نمی کند کسب و کار شما مدل B2B باشد یا B2C، می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی قدرتمند پیام و محتوای خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارید.

برندسازی و افزایش شهرت برند

همانطور که در موارد قبلی گفتیم، انتشار ریپورتاژ در کانال ها و سایت های پربازدید، آگاهی از برند شما را افزایش می دهد، اما اگر روند انتشار گزارش را به صورت منظم ادامه دهید، به افزایش اعتبار برند و ایجاد اعتماد نیز کمک می کند.

هزینه معقول

این روش نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر است و شما می توانید پیام خود را با هزینه ای معقول به مخاطبان مورد نظر منتقل کنید، حتی اگر محتوای شما به اندازه کافی قوی و جذاب باشد تا مخاطبان هدف بیشتری را جذب کند. بسیاری از کانال ها آن را در رسانه های خود منتشر می کنند. انجام می دهند.

به طور مثال اگر شما بخواهید در یک رسانه مطرح یک بنر اجاره کنید، حداقل باید چند میلیون تومان پرداخت کنید اما با ارسال ریپورتاژ در همین رسانه می توانید در پرداخت هزینه صرفه جویی کنید و با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا کنید . البته قابل ذکر است که ریپورتاژها دائمی هستند و حذف نمی شوند و به دلیل این مزیت بزرگ برای تبلیغات بسیار مناسب هستند.

 

تاثیر رپورتاژ در سئو سایت

علاوه بر تاثیر گذاری ریپورتاژ آگهی در فروش و برندینگ کسب و کار، جذاب ترین فایده ی آن تاثیر ریپورتاژ در سئو سایت است. زمانی که شما در سایت‌های بزرگ اینترنتی ریپورتاژ منتشر کنید و از آنها لینک دریافت کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: “سایت من توسط رسانه های معتبر معرفی شده است و دارای اعتبار است.”

در نتیجه گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد خواهد شناخت و رتبه ی بالاتری را به سایت شما اختصاص خواهد داد.

 

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چه قدره؟

همه وب سایتها برای نمایش رپروتاژ هزینه ای از شما دریافت می کنند که این هزینه ها باهم یکسان نیستند.  بدلیل عدم وجود یک مرجع ثابت برای مشخص کردن هزینه رپورتاژها بهتر است که شما قیمت پیشنهادی را طبقه قوانین داخلی براساس کیفیت سایت، اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و امتیاژ اسپم اسکور سایت بررسی کنید.  هر چند امروزه بسیاری از وب سایتهای رپورتاژ آگهی متاسفانه از ترفندهای نامناسب برای بالا بردن اعتبار صفحه و دامنه سایتشان استفاده می کنند که شما باید این نکته را در نظر بگیرید.

سخن پایانی  :

اکنون که از تاثیر رپورتاژ در سئو سایت آگاه شدید و می دانید که با استفاده از یک رپورتاژ حرفه ای می توانید در کلمات کلیدی مورد نظرتان بک لینک دریافت کنید و فروش خود را بالا ببرید، بهتر است هر چه سریع تر برای انتشار ریپورتاژ اقدام کنید. تیم سئو در اصفهان سئویار در این زمینه می تواند شما را یاری کند. تیم ما با نوشتن محتوای جذاب و تاثیرگذار برای ریپورتاژ و انتخاب سایت های مناسب برای درج آن بهترین نتیجه را برای مشتریان عزیز تضمین می نماید. جهت مشاوره و سفارش ریپورتاژ با شماره ۰۹۱۳۳۸۸۶۸۸۱ تماس بگیرید.

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

برچسب ها

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

*    

*