0913 388 688 1

سئویار | سئو سایت اصفهان و آنالیز سئو سایت
سئویار سئو سایت اصفهان ارائه دهنده خدمات سئو سایت, آنالیز سئو سایت, سئو گوگل, سئو فروشگاه اینترنتی,سئو سایت فروشگاهی

صفحه نخست » آموزش » مقاله بنیاد محتوا یا کرنر استون (cornerstone)

مقاله بنیاد محتوا یا کرنر استون (cornerstone)

تاریخ:24th فوریه 2019
پشتیبانی وب سایت
0
1922

مقالات بنیاد محتوا یا کرنر استون چیست؟

در این مقاله می خواهیم درباره معنی محتوای کرنر استون و دلیل استفاده از آن صحبت کنیم. با تیم سئو سایت در اصفهان همراه باشید.

کرنر استون در لغت به معنای سنگ ۳ گوش است. مانند سنگ های هرمی شکل که در اهرام مصر استفاده شده اند. اما در سئو به مقالاتی گفته می شود که بیشترین ارزش را در سایت شما دارند.  و باید فوق العاده نوشته شوند زیرا روی کسب و کار شما تاثیر می گذارند.

ویژگی های یک محتوای کرنر استون  یا محتوای شاخص

دارای یک محتوای طولانی است. که باید واضح و آشکار باشد و شامل اطلاعات مفید باشد.

کامل ترین مقاله سایت در رابطه با موضوع خود می باشد.

لینک های بیشتری از صفحات مختلف دریافت می کند.

سرتیترهای زیادی دارد.

از تصاویر و فایل های صوتی و ویدیویی در آن استفاده شده است.

چرا کرنر استون برای سئو مهم است؟

محتوای کرنر استون نقش بسیار مهمی در سئو دارد. یکی از بهترین موضوعاتی که قرار است برای سایت شما پیش بیاید گرفتن رتبه بالا در کلمات کلیدی است. که جستجوی بسیار بالایی دارد. این کار، کار سختی است. اما محتوای کرنر استون به شما کمک می کند تا در کلماتی کلیدی که جستجوی بالایی دارند و رقابتی هستند رتبه بهتری بگیرید.

ساختار لینک دادن به محتوای کرنر استون

کرنر استون

مقالات بنیاد محتوا باید از طریق صفحه اصلی شما قابل دسترسی باشند. و سایر محتواهایی که دارای موضوعات مشابه مقاله بنیاد محتوا شما هستند. باید به این مقاله لینک داشته باشند. همچنین در زمان توسعه سایت خود محتواهای جدید در مورد همین موضوع را افزایش دهید. و در تمام آنها نیز به محتوای کرنر استون لینک دهید. چنین کاری باعث می شود احتمال قرار گرفتن مقاله بنیاد محتوا شما در رتبه های بالا افزایش یابد. زیرا این کار شما به گوگل و سایر موتورهای جستجو می فهماند که محتوای مورد نظر بسیار مهم است.

البته این نکته مهم فراموش نشود که نباید در تولید محتوای کرنر استون یا لینک دهی به آن زیاده روی کرد. زیرا که ممکن است از جانب گوگل نمره منفی دریافت کنید.

امکان علامت گذاری مقاله بنیاد محتوا در افزونه یاست سئو ( Yoast SEO)

کرنر استون

در افزونه سئو Yoast SEO این امکان به کاربر داده شده است تا محتوای نوشته شده خود را به عنوان مقاله بنیاد محتوا علامت گذاری کند.

که با این کار افزونه Yoast SEO به شما کمک می کند که یک ساختار لینک داخلی قوی بسازید مثلا اگر که شما محتوای کرنر استون داشته باشید هنگام نوشتن یک مقاله با موضوع مشابه افزونه Yoast SEO به شما یادآور خواهد شد که یک محتوای کرنر استون وجود دارد که شما می توانید به آن لینک دهید.

اگر که سایت بزرگی دارید مقالات بیشتری را به عنوان مقاله بنیاد محتوا انتخاب کنید. زیرا شما در سایت خود درباره موضوعات مختلفی می نویسید پس برای هر رده موضوعی یک مقاله بنیاد محتوا داشته باشید.

محتوای کرنر استون از چه نوعی است؟

صفحات بنیادی باید همیشه حاوی مطلب باشند. مثل یک پست در سایت یا یک صفحه که مطالب آن باید به طور مرتب به روز شوند.

کلام آخر

ساختار سایت برای سئو بسیار مهم است. یکی از مواردی که در ساختار سایت باید به آن توجه داشته باشید تعیین مقاله بنیاد محتوا یا محتوای کرنر استون است. برای اینکه با دیگر موارد سئو آشنا شوید با سئویار اصفهان همراه باشید.

درباره نویسنده :
پشتیبانی وب سایت

برچسب ها

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

*    

*